بازی های مورد انتظار 2019

معرفی بازی های 2019


آهسته، آهسته به تاریخ انتشار بازی Dead or Alive 6 که به صورت غیر منتظره در نمایشگاه E3 2018 معرفی شد نزدیک میشویم. باید اندکی صبر کرد تا آخرین شماره از این سری جذاب را تجربه کرد.


یوبی سافت با بازی Far Cry New Dawn دست به خلق دنیایی آخر الزمانی اما متفاوت با آنچه که قبلا تجربه کردید زده. باید صبر کرد و دید آیا یوبی سافت در این زمینه موفق عمل کرده یا نه.


استودیو A4 Games با تغییرات در اتسمفر و دنیای بازی Metro Exodus سعی داره تا تجربه متفاوتی را برای هواداران این سری خوش ساخت به ارمغان بیاره.


محصول جدید استودیو Bioware با همکاری EA یعنی بازی Anthem قرار است که تجربه متفاوتی را برای طرفداران شوتر آنلاین به همراه بیاره. باید منتظر موند و نتیجه کار رو مشاهده کرد.


اطلاعات منتشر شده از بازی Dirt Rally 2.0 نوید بخش دنباله‌ای شایسته و حرفه‌ای برای این سری محبوب است. با توجه به تریلر های بی نظیر این عنوان صبر کردن برای انتشار آن مقداری سخت خواهد بود.


همچنین میتونید بررسی ویدیویی بازی های 2019 رو در یوتوب و مورد انتظارترین بازی های سال 2019 رو در آپارات ببینید.

بهترین بازی در game design


هنگامی که نسخه جدید  بازی God of War معرفی شد، طرفداران سری به تغییر سبک و غیبت سلاح معروف کریتوس یعنی Blades of Chaos واکنش های تندی نشان دادند اما پس از عرضه بازی استودیو،  Santa Monica به همه این افراد ثابت کرد که سخت در اشتباه هستند!


رقیب تازه‌ نفس «شبکه استیم»، یعنی «فروشگاه اپیک» روز  به روز  درحال متحول کردن روند فعالیت‌های خود است. تا پیش از این یکی از انتقادات وارده‌  بر سیاست‌های کاری فروشگاه اپیک این بود که وضعیت Refund یا در اصل همان «سیاست پس دادن بازی خریداری شده به فروشگاه در ازای دریافت مبلغ خرج شده» در حالت گنگ و نامعلومی قرار داشت و در خیلی از مواقع حتی بخش پشتیبانی اپیک پاسخگوی درخواست خریداران نبود. اما طی اعلامیه رسمی که توسط سران این فروشگاه صورت گرفت، از این پس خریداران به طور نامحدود «قابلیت ریفاند کردن» خواهند داشت و در صورتی که بازی خاصی را طی ۱۴ روز، کمتر از ۲ ساعت بازی کرده باشند با استفاده از ریفاند می‌توانند مبلغ خود را پس بگیرند.

علاوه‌بر قابلیت ریفاند، فروشگاه اپیک حالا از ۳۰ کشور مختلف نیز پشتیبانی کرده و قیمت عناوین مختلف براساس قیمت محلی فروشگاه مورد نظر شما تعیین می‌شود، هرچند که درحال حاضر همه قیمت‌ها با استفاده از واحد پولی دلار نمایش داده می‌شود اما به زودی این مشکل نیز حل خواهد شد. درکنار موارد فوق، به زودی سیستمی برای فروشگاه اپیک طراحی خواهد شد تا براساس آن تمامی روند ریفاند کردن بازی‌ها به صورت اتوماتیک انجام شود تا نیازی به دخالت بخش پشتیبانی در آن وجود نداشته باشد. بررسی ویدیویی بهترین بازی های سال 2018


بازی های برتر سال 2018

سال ۲۰۱۸ نیز به پایان راه خود رسید و این سال را باید یکی از بهترین سال‌های صنعت بازی در نسل جاری دانست. عرضه دنباله‌های باکیفیت در کنار عناوین جدید و نیز تعداد بسیاری بازی مستقل، سال ۲۰۱۸ را به سالی خاطره‌انگیز تبدیل کرد. مانند همیشه در پایان سال، سایت بازی‌سنتر اقدام به انتخاب بهترین بازی‌ های سال 2018 می‌نماید و این بار در سه بخش مجزا این انتخاب‌ها انجام شده است. در ابتدا بهترین دستاوردها و بعد از آن بهترین‌های هر سبک معرفی می‌شوند و در نهایت ده بازی برتر سال را مشاهده خواهید نمود. در مراسم امسال، انتخاب‌ها را به صورت ویدئویی معرفی خواهیم کرد و هر روز ۳ دسته مختلف، نمایش داده می‌شوند. برای ورود به صفحه معرفی بهترین بازی‌ های سال 2018 بر روی لینک زیر کلیک کنید.


خلاقیت واقعی در طراحی بازی زمانی اتفاق میفته که در کنار استفاده از ایده های گذشته و مال خود کردن اون ایده ها، گیمر احساس کنه با چیز کاملاً جدیدی رو به رو شده و باید در عادت های خودش به عنوان یک گیمر تغییراتی ایجاد کنه تا از پس این چالش جدید بر بیاد. بازی برگزیده ما Return of the obra dinn برای این جایزه بدون شک چنین خصوصیاتی رو داره.


هرچند شهرت بسیار زیاد این روزهای کوری بارلاگ به خاطر ساخت نسخه اخیر بازی God of War است، اما اکثر طرفداران قدیمی این سری، او را از زمانی که God of War 2 را کارگردانی کرده بود، می‌شناسند. علیرغم تغییرات فراوان بازی که خیلی‌ها را نگران کرده بود، وقتی فهمیدیم که بارلاگ قرار است بازی را بسازد، حداقل خیالمان از داستان بازی کمی آسوده بود؛ چرا که در گذشته با God of War 2 توانایی خود را در این زمینه به رخ کشیده بود و داستان تقریباً بسته شدهٔ نسخه اول را دوباره احیا کرده بود و…


با وجود اینکه سال به سال استدیوهای سازنده بازی‌های ویدیویی با ابزارهای قدرت‌مندتری به ساخت و طراحی قسمت‌های بصری بازی‌هایشان می‌پردازند، اما در این بازار رقابتی هنوز نیز می‌توان تا حد خوبی عناوین شاخص را از دیگر بازی‌ها تمیز داد. بررسی ویدیویی بهترین بازی های سال 2018 رو اینجا ببینید.

راه حل مشکل Cannot Download در PS4

مدتیه به خاطر فیل ترینگ سرورهای دانلود PSN ، وقتی با دستگاه میخایم آپدیت بازی رو دانلود کنیم یا اینکه خود بازی رو دانلود کنیم سریعا پیغام Cannot Download روی صفحه میاد، خب این مشکل رو میشه با تنظیم کردن یک پرو ک سی روی دستگاه حل کرد. راه حل  مشکل Cannot Download در PS4  رو به صورت ساده توضیح میدم :)


- رفتن به سایت SSL Proxy List | HTTPS Proxy List - Free Proxy List (نیاز دارید که قند شکن فعال کنید :D )


- از قسمت Port ، پرُت 8080 انتخاب کنید


- آخرین IP Address رو انتخاب کنید ، دقت کنید که جدیدترین IP رو انتخاب کرده باشید

upload_2018-3-23_1-1-35.png


(بهتره IPهای اروپا و آسیا انتخاب کنید)


- حالا داخل تنظیمات PS4، برید به Setting-Network و بعد حالا WIFI یا LAN رو انتخاب کنید و تنظیمات رو روی Custom بزارید و همه مراحل را Next بزنید تا برسید به Pro xy و همون IP رو که از سایت انتخاب کردید وارد کنید و Next بزنید


نکته : ممکنه باز با عوض کردن IP مشکل دانلود نکردن پا برجا باشه، یک IP دیگه رو انتخاب کنید اینبار


نکته 2 : ممکنه سرعت دانلودتون پایینتر بیاد که طبیعی هم هست


نکته 3 : این IP Serverها هر 12 ساعت یکبار رفرش میشن، شما نمیتونی از یک IP همیشه استفاده کنی و هربار مجبوری از طریق سایت آی پی جدید بگیری


سوالی داشتد بپرسید

بازی های جدید سال ۲۰۱۹

در پایان هر سال وظیفه داریم که دو تا کار مهم انجام بدیم: یکی اینکه با نگاهی به سالی گذشت، یک جمع‌بندی داشته باشیم و دوم اینکه با نگاهی به سال پیشِ رو برای آینده برنامه‌ریزی کنیم. بعد از عبور از هیاهوی جوایز بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ ، وقت اون رسیده که نگاهی به  بازی های جدید سال ۲۰۱۹ داشته باشیم، سالی که هم قراره نسخه‌های جدیدی از بازی‌هایی که از سالهای سال از اونا خبری نبود عرضه بشن و هم بازی‌های جدیدی در راه هستن که با نمایش‌های خودشون تونستن نظر ما رو جلب کنن. ۴۰ بازی مورد انتظار بازی سنتر در سال ۲۰۱۹ در قالب ۸ برنامه ویدئویی تقدیم شما خواهد شد.


بازی Ace Combat 7: Skies unknown یکی از محصولات شناخته شده باندای نامکو، مجددا در راه انتشار قرار داره تا عاشقان نبردهای هوایی رو درگیر ماموریت‌های هیجان انگیز خودش کند.

بازی Resident Evil 2 محصول شرکت کپکام که از به یاد ماندنی‌ترین عناوین سبک وحشت در دنیای بازی های ویدئویی است بعد از سال‌ها با ارائه نسخه Remake یا بازسازی مجدد در اواخر ماه جاری میلادی در اختیار علاقه مندان این سبک قرار میگیرد.

بازی Kingdom Hearts 3 که سال‌ها در سکوت خبری قرار داشت و هواداران خودش را نسبت انتشار مجدد این عنوان نا امید کرده بود، مجددا با تلفیق دنیای کاراکتر‌های مختلف و داستان های درگیرکننده خودش قرار است به زودی منتشر شود و انتظار چندین ساله علاقه‌مندان را به پایان برساند.

اکثر هواداران سبک ریسینگ با سری Trials آشنا هستند، شرکت Ubisoft با توجه به تجربیات گذشته قصد دارد با انتشار جدیدترین نسخه از بازی Trials Rising علاقه‌مندان رو مجددا جذب این عنوان هیجان انگیر کند.

شاید از بازی Crackdown 3 فقط حواشی و تغییر و تحولات تیم سازنده و همچنین تکنولوژی‌های به کار رفته در آن در خاطر شما باقیمانده باشد، اما انتظار‌ها به سر رسیده و به زودی شاهده عرضه این بازی خواهیم بود.


برای تماشا کردن ویدئو ها 2 راه وجود داره. مورد انتظارترین بازی های سال 2019 در آپارات و همچنین مورد انتظار ترین بازی های 2019 رو در یوتوب هم میتونید ببینید.